رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری گلستان:
آموزش رانندگان پرخطر در گلستان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری گلستان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از تصادفات برای رانندگان پرخطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، سلمان گل، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در راستای ارتقا امنیت جاده‌ای و با هدف بازآموزی مقررات راهنمایی و رانندگی و فرهنگ عبور و مرور، رانندگان پرخطر استان  تحت آموزش قرار گرفتند.

وی از مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و پلیس راهور استان در این دوره‌های آموزشی خبر داد  و افزود: رانندگان پرخطر از طریق پلیس راهور شناسایی شده و برای شرکت در این دوره‌ها به آن‌ها اطلاع داده شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: این دوره آموزشی به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دو مرحله و با تعداد محدود، در ساختمان اتحادیه بار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان برگزار شد.

 

  15 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65589
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام