ترافیک سنگین در محور‌های ورودی استان گلستان

تصویر مرتبط

فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: ترافیک در محور ورودی نوکنده در غرب گلستان و مینودشت - گالیکش در شرق گلستان سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سرهنگ علی عبدی درباره آخرین وضعیت محورهای استان گلستان اظهارداشت: با آغاز تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرها و استقبال مردم از مناطق تفریحی استان ضروری است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: تردد در همه محورهای استان گلستان برقرار است و هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و ترافیک در محورهای اصلی پرحجم است و رانندگان قبل از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

عبدی گفت: رعایت حق تقدم، سرعت مطمئنه و جلوگیری از رفتارهای پرخطر را در سفر خود رعایت کنند تا سفر خوبی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت زیاد و رفتارهای پر خطر است و از ادامه سفر رانندگان پرخطر با توقف خودرو آنها در پارکینگ جلوگیری می‌شود.

همچنین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان هم از رانندگان خواست قبل از حرکت برای آگاهی از وضع جاده ها با سامانه141 تماس بگیرند.

  15 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62233
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام