مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
اجرای طرح پاییزه کتاب در کتاب فروشی های کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خرید کتاب با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت:کتابفروشی‌های گلستان تا ۲۸ آبان فرصت دارند برای شرکت در طرح پاییزه کتاب ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا،  عادله کشمیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: طرح پاییزه کتاب با هدف تشویق مردم به کتاب خوانی آغاز شده و کتاب فروشی‌ها برای ثبت نام در این طرح تا بیست و هشتم آبان فرصت دارند در سایت اینترنتی tarh.ketab.ir اطلاعات خود را وارد کنند.

وی افزود: در این طرح برای کتاب‌های تالیفی ۲۰ درصد و برای کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد تخفیف و یارانه خرید در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کتاب دوستان از ۲۹ آبان تا ۳ آذر به مدت ۵ روز می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب ادبیات ایران از لیست کتاب فروشی‌های شرکت کننده در طرح آگاه شوند و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به مشارکت ۱۶ کتابفروشی در طرح تابستانی کتاب استان گفت: در طرح تابستان امسال ۷ هزار و ۵۳۹ جلد کتاب با مبلغ ۴۱۰ میلیون تومان فروخته شد.

 

  21 آبان 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 65679
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام