معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی گلستان:
گلستان در آمار کتاب‌های منتشره در جایگاه ١٢ کشوری قرار دارد

نتیجه تصویری برای احمد گلچین معاون فرهنگی اداره ارشاد گلستان

گرگان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: براساس گزارش خانه کتاب در سال ٩٧، استان گلستان در آمار کتاب‌های منتشره در جایگاه ١٢ کشوری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلا می گلستان، احمد گلچین اظهار کرد:  ٣٩٢ عنوان کتاب با شمارگان ۱۷۲ هزار و ۴۰۰ جلد در سال ٩٧ منتشر شده است که این مساله گلستان را در آمار کتاب های منتشر شده در جایگاه دوازدهم کشوری قرار داده است.

وی با اشاره به حضور ١٣ کتاب‌فروشی فعال در طرح‌های فصلی کتاب در سال ٩٧، اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال مبلغ یارانه اختصاص‌ یافته در سال ٩٧ در طرح‌های فصلی به کتاب‌فروشی‌های استان گلستان بود.

گلچین ادامه داد: تعداد ١٠٣ عنوان کتاب در سال ٩٧ به مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال از محل تفاهم‌نامه خرید کتاب استانی از ناشران و نویسندگان استان خریداری شد.

وی از تخصیص دو مورد تسهیلات کم‌بهره بابت تأسیس و تجهیز کتاب‌فروشی در شهرستان گرگان و گنبد در سال ٩٧ گفت و ادامه داد: طی مکاتباتی که با معاونت فرهنگی در سال ٩٧ صورت گرفته، ٣٠ عنوان کتاب به ارزش تقریبی ٧٠٠ میلیون ریال از ناشران و نویسندگان استان خریداری شده که این مبلغ خارج از محل تفاهم‌نامه خرید استانی است.

  29 فروردین 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61775
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام