مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گلستان:
۸۵ درصد گلستانی‌ها دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گلستان گفت: یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۴۸ نفر معادل ۸۵ درصد جمعیت واجد شرایط این استان ذر نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گلستان فردا، علی باقری روز جمعه اظهار کرد: از مجموع حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جمعیت مشمول استان تاکنون دست کم ۹۲۵ هزار و ۱۵۰ نفر دز مرحله دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم امروز از افزایش روند بستری‌ها در ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: امروز ۱۹۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که نسبت به ۲ روز گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

عبدالرضا فاضل افزود: از این تعداد ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و ۱۷ نفر از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افراد ۶۰ سال به بالا که بیشتر از چهارماه از زمان تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم و برکت آنها گذشته خواست دوز سوم را در مراجعه به مراکز واکسیناسیون تزریق کنند.

  28 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65754
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام