معاون بنیاد مسکن گلستان:
۷۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود

مسکن روستایی

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: امسال هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود.

به گزارش گلستان 24، داوود خسروی اظهارکرد: استان گلستان حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم و کم دوام دارد که برای نوسازی این واحدها تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می شود

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان افزود: این تسهیلات فرصت خوبی برای احداث و نوسازی خانه های فرسوده روستایی است تا مالکان این واحدها در حوادث غیرمترقبه دچار خسارتهای جانی و مالی نشوند.

وی با بیان اینکه ۸۴ هزار واحد مسکونی طی سنوات قبل مقاوم و ایمن شده است، گفت: روند احداث خانه های توسط کارشناسان و ناظران فنی روستایی بنیاد مسکن استان نظارت می شود.

خسروی اضافه کرد: برای سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای احداث هفت هزار واحد مسکونی تامین شده که با سهم آورده متقاضیان این مبلغ به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد و این امر موجب اشتغال و کمک به رونق تولید بویژه در بخش صنایع و مصالح ساختمانی در استان خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: در دو ماه گذشته که تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده تا کنون پنج هزار گلستانی برای دریافت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بانک های عامل پرداخت این تسهیلات معرفی شده اند و تاکنون دو هزار و ۲۰۰ نفر موفق به عقد قرارداد با بانک ها شده اند.

 

  7 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65898
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام