رئیس کل دادگستری گلستان:
گره گشایی دادگستری از مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان امسال موانع تولید ۲۶۸ واحد تولیدی استان برطرف شد.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهار کرد: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی رفع شد.

وی افزود: رفع موانع تولید بقیه واحد‌های تولیدی هم در حال پیگیری است.

آسیابی گفت: همچنین امسال ۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان این که با احیای این واحد‌ها ۵۲۵ نفر مشغول به کار شدند گفت: از تعطیلی یکی از این واحد‌های تولیدی ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می‌گذشت.

وی افزود: ایجاد واحد‌های صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت‌های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولید است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر ۵ ماهه به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست.

  7 دی 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66065
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام