رییس کل دادگستری گلستان:
رونق تولید در ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/5/29/12430303_343.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در دو سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دوباره رونق گرفت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان افزود: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، احیا شد و تولید را از سر گرفتند.

هاشمیان ادامه داد: با فعالیت این واحد‌های تولیدی هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

هاشمیان افزود: هم اکنون ۲۷۳ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حال بررسی است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی رو در روی مشکلات و موانع این بخش از جمله اقدامات در دیبرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سال و نیم گذشته بود.

هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

هاشمیان ادامه داد: مجموع این اقدامات سبب شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با ارسال نامه‌ای از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در استان قدردانی کند.

  29 مرداد 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63694
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام