رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان خبرداد؛
اجرای طرح ایمن سازی فضای شهری

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اجرای طرح ایمن سازی فضای شهری خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، موسی الرضا صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و با دستور مهندس سبطی شهردار محترم مبنی بر شناسایی مناطق پرخطر و ایمن سازی فضای شهری، سازمان آتش نشانی گرگان همه روزه تیم های عملیاتی را در سطح محدوده ایستگاه های خود جهت بررسی اعزام می نماید.

وی افزود: نتایج بررسی اماکن و دستورالعمل ایمنی به شهرداری‌های مناطق و ادارات مربوطه ارسال می شود تا به مالکان آنها ابلاغ شود.

صفری ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل این طرح و همکاری مردم و سایر نهادها و ادارات دولتی بتوانیم سطح ایمنی شهر را تا حد زیادی افزایش دهیم.

لازم به ذکر است، شهروندان گرامی می توانند نقاط خطرناکی را که در محدوده زندگی خود مشاهده می کنند به شماره تلفن 01732480026 حوزه پیشگیری سازمان اطلاع دهند و یا از طریق فضای مجازی در صفحه اینستاگرام GORGAN125 و واتساپ 09051991125 با ارسال عکس و آدرس اطلاع رسانی نمایند.

  22 دی 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66123
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام