استاندار گلستان :
دستگاه ها امکانات خود را در اختیار ستاد سفر رییس جمهور به گلستان قرار دهند

استاندار گلستان گفت: تمام دستگاه ها باید امکانات خود را در اختیار ستاد سفر رییس جمهور به گلستان قرار دهند.

به گزارش گلستان فردا، دکتر زنگانه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: باید میزبانی شایسته ای داشته باشیم و همه دستگاه ها بهترین امکانات خود را در اختیار ستاد سفر ریاست جمهوری قرار دهند و برای خدمت به مردم شریف استان امکانات و ظرفیت های آبرومندانه خود را به عرصه بیاورند.

وی افزود: برخی وزرا، روسای سازمان ها و نهادها در استان حاضر می شوند و باید مدیران مرتبط استانی سفر آنان را به خوبی مدیریت نمایند.

زنگانه گفت: همه باید در حوزه فعالیت های رسانه ای، فضای استان را از حاشیه ها دور کنیم تا بتوانیم بهترین و بیشترین مصوبات را در مسیر توسعه استان اخذ کنیم.

استاندار افزود: در جلسه شورای اداری با حضور ریاست جمهوری سند راهبردی ۱۴۰۴ در کنار سند آمایش استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلفیق این دو که می تواند خواسته های استان را تأمین کند ، به نوعی رونمایی خواهد شد که رویکرد ما را تا انتهای سال به همراه خواهد داشت.

وی گفت: پروژه های اساسی جهت تصویب در سفر رییس جمهور مورد تایید قرار گرفته و مدیران اهم و مهم لازم را باید پیش از این مورد توجه می دادند.

زنگانه تاکید کرد: برای حرکت رو به جلو و تحقق اهداف پیشرفت در استان توجه به وحدت و انسجام از اهمیت بالایی برخوردار است .

  2 بهمن 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66207
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام