فرماندار علی آباد کتول:
بالغ بر 98 طرح عمرانی در دهه فجر گلنگ زنی و بهره برداری می شوند

فرماندار علی آباد کتول گفت: در ایام دهه فجر، بالغ بر 98 طرح عمرانی گلنگ زنی و یا بهره برداری  می شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، احمدی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود 15 طرح اشتغالزایی و تولیدی با اشتغال بیش از 140 نفر و اعتباری بالغ بر 163 میلیارد تومان بهره برداری. می شود.

وی افزود: افتتاح کارخانه خوراک دام با همکاری جهاد کشاورزی، اجرای فاز عملیات تولید صیفی و سبزی جات گلخانه ای و افتتاح سردخانه و بسته بندی میوه از دیگر طرح هایی است که در ایام دهه فجر رونمایی می شود.

احمدی گفت: با توجه به اینکه تنش آبی یکی از مهم ترین مسایل استان و شهرستان علی آباد کتول است، یک مخزن 500 مترمکعبی برای رفاه حال اهالی روستای رحمت آباد علی آباد کتول با همکاری آبفای شهرستان کارگذاشته خواهد شد.

فرماندار افزود: علی آباد هیچ روستایی که فاقد آب لوله کشی ندارد.

وی گفت: در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر، جشن وحدت شیعه و سنی در محلات اهل تسنن، گفتمان گام دوم انقلاب و برنامه 10 شب، 10 مسجد و دیگر برنامه ها از جمله مواردی است که در این ایام به اجرا گذلشته خواهد شد.

  5 بهمن 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66224
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام