رئیس کل دادگستری گلستان :
نتیجه رایزنی‌ها در خصوص پتروشیمی گلستان به زودی اعلام می‌شود

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در رابطه با آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی نتیجه رایزنی‌ها در خصوص پتروشیمی گلستان به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهار کرد: در پیگیری‌هایی که داشتیم هیات کارشناسی نتیجه بررسی‌های حاصل از بازدید از محل پتروشیمی و بررسی پرونده آن در دادسرای گرگان و صورت‌های مالی این شرکت را با مدیر عامل پتروشیمی ایران درمیان گذاشته اند.
وی افزود: نتیجه این رایزنی و تصمیم مدیرعامل پتروشیمی ایران به زودی در قالب نامه رسمی به دادگستری استان اعلام می‌شود.
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که نظر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران، مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده پتروشیمی استان خواهد بود، گفت: تاکید رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان، بر متمرکز شدن تلاش‌ها برای راه اندازی این مجموعه است و امیدواریم نتیجه رایزنی‌های کارشناسی تیم پتروشیمی هم، به این سمت و سو باشد.
آسیابی ادامه داد: با اختیاراتی که رئیس قوه قضاییه در این پرونده به استان تفویض کرده است، آماده ایم در صورت نیاز یک دادگاه ویژه تشکیل و برای تعیین تکلیف سهامداران خارج از تشریفات معمول دادرسی، اقدام کنیم.
گفتنی است، پرونده پتروشیمی گلستان یکی از ۲ پرونده کثیرالشاکی بود که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان، بررسی و دستور ویژه برای آن صادر شد.
با پیگیری دادگستری گلستان، هفته گذشته هیات کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران به استان آمدند تا راهکاری ساخت پتروشیمی گلستان را بررسی کنند.
۹۰ هزار سهامدار گلستانی چشم انتظار نظر هیات کارشناسی هستند.

  5 بهمن 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66227
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام