نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:
با احداث پتروشیمی گلستان سه هزار شغل ایجاد می شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پتروشیمی گلستان ایجاد شود می‌توان سه هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد کند.

به گزارش گلستان فردا، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه بر زمین مانده، سرمایه گذار بخش خصوصی هم اعلام آمادگی کرده بود، اما باز هم سنگ اندازی ها و مشکلات متعدد مانع اجرایی شدن آن شد و نیاز است قوه قضائیه و دولت به طور جدی به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه صنعتی و اقتصادی استان، پتروشیمی گلستان است که بیش از ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد و با وجود اینکه حدود ۱۰۰ هزار سهامدار دارد اما هیچ اقدامی تاکنون در این راستا انجام نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمی که در دهه ۸۰ سرمایه همه دارایی خود را صرف خرید سهام این پروژه کردند اما حالا هیچ ندارند.

وی بیان کرد: به طور ویژه و جدی از طرق مختلف از جمله ظرفیت مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه پیگیر حقوق مردم هستیم و از مهم‌ترین اولویت‌های سفر رئیس جمهوری به استان هم باید حل همین مشکل پتروشیمی باشد.

  6 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65891
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام