استاندار گلستان :
ایجاد قرار گاه محرومیت زدایی برای مردم وشمگیر و انبارالوم

استاندار گلستان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی برای مردم وشمگیر و انبار الوم  در جهت توسعه و آبادانی این دو شهر ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه ظهر امروز در در آیینی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس بنیاد مستضعفان کشور، ۸ هزار و ۵۲۷ فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی اظهار کرد: واگذاری  بیش از 63 هزار فقره سند در استان یک اقدام جهادی است که نشان دهنده همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرائی با یکدیگر است.

وی افزود: تاکنون بیش از 63 هزار فقره از اسناد مردمی که مورد تصرف بوده، صادر و تحویل داده شده است.
استاندار افزود: برای تسریع در صدور مابقی اسناد که پیش بینی می شود بیش از 80 هزار فقره باشد، کارگروهی متشکل از نماینده استاندار و سایر دستگاه های مربوطه تشکیل می شود تا در یک چشم انداز دوساله، حق مردم به آنها بازگردانده شود.
وی گفت: با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در انبارالوم، اقدامات خوبی که در راستای محرومیت زدایی در شهرستان مراوه تپه انجام شد، با رفع اشکالات، در این منطقه نیز انجام خواهد شد.
زنگانه اظهار کرد: "سند آبادانی و پیشرفت شهرستان مراوه تپه" بر اساس تجربیات به دست آمده در این شهرستان تهیه شده و ضمن شناسایی تمام مزیت ها و مشکلات تمام محلات و روستاهای این شهرستان، برنامه های عملیاتی برای رفع مشکلات پیش بینی شده است.

استاتدار افزود: به دلیل اینکه بیشترین جمعیت استان در روستاها ساکن هستند لذا آبادانی و توسعه روستا ها در دستور جدی قرار دارد

وی گفت: پایداری برنامه های توسعه ای با مشارکت همه مردم انکان پذیر است

زنگانه بیان کرد: بسیاری از ملاحضات ما به دلیل اینکه مشارکت مردم در آن وجود ندارد دچار افت می شود و هر جا مشارکت مردمی بیشتر بوده توسعه هم اتفاق افتاده است.

  20 بهمن 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66315
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام