نماینده ولی فقیه در گلستان:
لزوم وحدت شیعه و سنی برای جهانی شدن دین اسلام

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر به دنبال جهانی شدن دین اسلام هستیم باید شیعه و سنی دست به دست هم و در کنار هم اسلام را ترویج کنیم.

به گزارش گلستان فردا، آیت اله نورمفیدی در نشست فصلی ائمه جمعه اهل سنت استان در گرگان گفت: شیخ شیعه انگلیسی با هزینه‌های بالایی که دشمنان کردند به دنبال تخریب چهره مسلمانان است که ما باید با وحدت از آن مراقبت کنیم.

وی افزود: بعثت انبیا برای جهانی شدن راه خدا بود و حالا علماء دینی جانشینان پیامبر در میان امت هستند تا دین رسول خدا را ترویج و به درستی بیان کنند.

آیت اله نورمفیدی با تاکید بر اینکه این مسئولیت بزرگی است گفت: با توجه به هجمه‌های فراوان دشمنان باید تلاش بیشتری کرد و با مطالعه و به روزرسانی دانش در کنار خلوص نیت، صبر و مردمی بودن به وظیفه سنگینی که بر عهده ماست عمل کنیم.

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور هم با مرور مجموعه دستاوردهای انقلاب اسلامی و بررسی چشم انداز ترسیم شده انقلاب در این جلسه گفت : انقلاب روح دین باوری را در جهان تزریق کرد.

او همچنین افزود: باید وحدت را جدی بگیریم چرا که امروزه وحدت، بخشی از فرهنگ ماست و شیعه و اهل سنت با هم از ارزش‌های دینی و انقلابی محافظت می کنند.

حجت الاسلام دیلم گفت: با توجه به نقش علما در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و اثرگذاری امامان جماعت از طریق تریبون نماز و با تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین نیاز است دستاوردها و توانمندیهای انقلاب اسلامی را در همه عرصه ها با روایتگری مناسب ارائه دهیم تا دشمن جنگ روایت‌ها را رقم نزند.

در گلستان در ۸۰نقطه نماز جمعه اهل سنت اقامه می شود.

  20 بهمن 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66321
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام