جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان:
تقریب مذاهب و وحدت اسلامی را از برکات پیروزی انقلاب است

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان، جریان تقریب مذاهب و وحدت اسلامی را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی و گام نخست آن دانست و تصریح کرد که تقویت و گسترش این جریان توسط علما، بزرگان، اساتید و دانشجویان از نیازهای گام دولت انقلاب است که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

به گزارش گلستان فردا، حسین کریمی اول روز شنبه به‌مناسب گرامیداشت هفته وحدت در نشستی با محوریت "علمای اهل سنت و تشیع و ضرورت وحدت در بیانیه گام دوم انقلاب" در دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی به تعبیر دشمنان باعث شکل‌گیری زلزله قرن و بهم ریختن معادلات ۲ قطبی جهان شد.

وی افزود: با وجود گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران بدون توجه به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان با اقتدار در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب برگرفته از سیره نبوی ایستاده‌اند و وارد گام دوم آن شدند.

کریمی اول اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک گفتمان جدید برگرفته از سیره نبوی و مکتب عاشورا را برای افزایش اقتدار جهان اسلام و تحکیم وحدت و برادری به آزادی‌خواهان ارائه کرد.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امام خمینی(ره) چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر عزت اسلام و اقتدار دین در جهان اسلام تاکید داشتند تا یک تعریف واقعی از اسلام مهربانی و دوستی در دنیا گسترش یابد.

وی با اشاره تعابیر چندگانه از اسلام درجهان گفت: یکی ترویج کننده تحجر و خشونت، دوم اسلام لیبرال و سازش کار و سوم اسلام ناب محمدی(ص) است که گروه‌های تکفیری و داعش با انجام جنایت‌های وحشیانه در عراق و سوریه، اسلام تحجر و خشونت را به نمایش گذاشتند.

کریمی اول با تاکید بر ضرورت برائت جویی از تفکرات خشنونت طلب توسط علمای شیعه و اهل سنت افزود: خیلی از کشورهای عربی از اسلام لیبرال و سازش‌کار (اسلام خنثی) تبعیت می‌کنند و زیر سلطه آمریکا هستند در صورتی که پیامبر اکرم(ص) هرگز به مسلمانان اجازه نداد تا زیر بیرق کفار زندگی کنند.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران و همه دلسوزان جهان اسلام به دنبال ترویج اسلام ناب محمدی (ص) برگرفته از مهربانی و رحمت نبی مکرم اسلام به عنوان گفتمان برتر و مقابله مقتدرانه با زیادی‌خواهی دشمنان هستند.

  1 آبان 1400
بخش : گنبد کاووس / جامعه
کد خبر: 65363
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام