استاندار گلستان:
۶ موضوع در سند مهندسی فرهنگی و در برش استانی مورد توجه است

استاندار گلستان گفت: ۶ موضوع در سند مهندسی فرهنگی و در برش استانی مورد توجه است که باید همه دستگاه های ذیربط در اجرای آن اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و با حضور دکتر منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا؛ برگزار شد، برگزار شد، اظهار کرد: توجه به فضای مجازی و الزامات آن نظیر سواد رسانه ای و نحوه مواجهه با آن و همچنین صیانت از نوجوانان و جوانان در این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اقدامات فرهنگی در حوزه افزایش ازدواج، کاهش طلاق و تشویق خانواده ها به فرزندآوری باید مورد توجه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان یادآور شد: توجه به فهم قرآن کریم در مدارس با توجه به شرایط سنی کودکان و نوجوانان در کنار قرائت آن بسیار پراهمیت است که باید آموزش و پرورش طرحی برای آن ارائه دهد.

  24 بهمن 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66342
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام