مدیر بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
385 میلیارد تومان برای تکمیل طرح علاج بخشی وشمگیر نیاز است

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ۳۸۵ میلیارد تومان برای تکمیل علاج بخشی سد وشمگیر اعتبار نیاز است و تاکنون این طرح ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گلستان فردا، به نقل از شرکت آب منطقه‌ای گلستان، شعبان رسولی در خصوص علاج بخشی این سد اظهارکرد: ۳۸۵ میلیارد تومان برای تکمیل علاج بخشی سد وشمگیر اعتبار نیاز است و تاکنون با اقدامات انجام شده این طرح ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با انجام آن ظرفیت ذخیره‌سازی آب از ۲۰ میلیون به ۳۷ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: بخشی از اقدامات تامین آب این پروژه انجام و بخش دیگر در دست پیگیری است.

رسولی ادامه داد: در سال جاری عملیات بهبود و تقویت ایستگاه‌های پمپاژ به تعداد ۶ دستگاه در شبکه ساحل راست و به تعداد دو دستگاه در شبکه ساحل چپ اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و اعتبار سال جاری هم ۱۵ میلیارد تومان است.

رسولی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تامین کامل اعتبار مورد نیاز این طرح تا سه سال آینده به پایان خواهد رسید.

  2 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66376
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام