وزیر راه و شهرسازی:
کمیسیون تلفیق با پرداخت ۴۰۰ هزار میلیارد ریال وام ودیعه مسکن موافقت کرد

وزیر راه و شهرسازی از موافقت کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات همچنان برای نام‌نویسی در این طرح فرصت دارند.

به گزارش گلستان فردا، رستم قاسمی در گرگان اظهار کرد: بر اساس توافق با شورای پول و اعتبار، سهم هر استان مشخص شده و سقف پرداخت وام در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و مناطق روستایی ۲۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برخی بانک ها، پرداخت این تسهیلات را از هم اکنون آغاز کرده‌اند و در تعدادی از استان‌ها مانند همدان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی عملیات اجرایی و تامین زیرساخت‌ها برای اجرای جهش تولید مسکن در کشور آغاز شده است.

قاسمی ادامه داد: تا پایان دولت تلاش داریم چهار میلیون واحد مسکونی در کشور به بهره برداری برسد و بر اساس برنامه ریزی ها این واحدهای مسکونی در دو زمانبندی و هر نوبت ۲ میلیون واحد ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر فردای رییس‌جمهور به گلستان عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی جهش تولید مسکن در این استان آغاز خواهد شد.

 

 

 

  13 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66443
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام