نماینده ولی فقیه در استان گلستان:
گلستان از نظر محرومیت جزو پنج استان اول کشور است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت:  استان گلستان ظاهر زیبایی دارد ولی براساس آمارها از نظر محرومیت جزو پنج استان اول است و باید به آن توجه شود.

به گزارش گلستان فردا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر امروز در شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جامعه وقتی در شرایط حساس قرار می گیرد باید دل‌ها به هم نزدیک شود و باید کینه را از دل ها خارج کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم خدای متعال به رئیس جمهور توفیق دهد و برخی مشکلات برطرف شود.

نورمفیدی افزود: جزیره آشوراده جزیره ای برای گردشگری بود و اعتقاد دارم که می تواند قفل مشکلات اقتصادی استان را حل کند و این مشکلات برطرف نشد و امروز با حضور رئیس جمهور به سرانجام رسید.

وی افزود: خلیج گرگان مشکلاتی دارد و تصمیمات قاطع و محکم در این رابطه گرفته شد‌.

این مقام مسئول به کریدور شمال و جنوب اشاره کرد و افزود: روزی برای افتتاح این راه آهن سه رئیس جمهور آمدند و باید به آن توجه شود.

نورمفیدی ابراز داشت: باید با کشورهای آسیای میانه توجه کنیم و باید آسیای میانه را به ایران متعلق کنیم و در این راستا کوتاهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کریدور شمال و جنوب می تواند به اقتصاد کشور موثر باشد و باید به آن توجه شود.

این مقام مسئول به بازگشایی قفل های اقتصادی اشاره کرد و افزود: موضوع زهکشی باید مورد توجه قرار بگیرد و زهکشی باعث افزایش محصولات کشاورزی از ۵۰۰ کیلو به دو هزار هکتار شده است.

نورمفیدی بیان کرد: به وضعیت کشاورزی قانع نیستیم و بیش از اینها می توانیم به این بخش توجه کنیم و قطعا نیاز بخش عمده ای از کشور کشور می تواند گلستان برطرف کند.

وی گفت: امروز همه با تمام وجود مشکل کشور را لمس کردیم و آن مسائل اقتصادی است و چند سالی است که مقام معظم رهبری به مسائل اقتصاد و تولید تاکید کردند.

این مقام مسئول تنها راه حل مشکلات اقتصادی تولید است، یادآور شد: در کشور ما به جای تولید دلالی ارزشمند است و باید به تولید با کیفت اهتمام داشته باشیم.

  13 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66481
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام