رئیس کل دادگستری گلستان:
آزادی 51 مددجو از زندان گرگان و گنبد

رئیس کل دادگستری گلستان  گفت: در بازدید امروز از زندان های گرگان و گنبد، 51 مددجو با استفاده از ارفاق های قانونی آزاد شدند و یکهزار و 173 مددجو هم  بررسی پرونده با دستور قضایی، مرخصی رفتند یا رای باز شدند.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی امروز در صدر هیئتی از دادستان مرکز استان ، روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان و قضات اجرای احکام امروز با حضور در زندان های استان مشکلات مددجویان این زندان ها را بررسی کردند .

وی با بیان این که سرکشی قضات از زندان ها به صورت مستمر انجام می شود گفت: در این سرکشی ها با همه زندانیان دیدار و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.
آسیابی افزود: روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان و قضات امروز همزمان به زندان های گرگان و گنبدکاووس رفتند و در دیدار چهار ساعته با مددجویان این زندان ها، پرونده های آنان را بررسی کردند ، مشکلاتشان را شنیدند و دستور قضایی صادر کردند .
وی ادامه داد: در بازدید امروز 51 مددجو با استفاده از ارفاق های قانونی آزاد شدند و یکهزار و 173 مددجو هم بررسی پرونده با دستور قضایی، مرخصی رفتند یا رای باز شدند.
رئیس کل دادگستری استان افزود: بیشتر مددجویانی که امروز با احکام جدید روبه رو شدند در زمره محکومان مالی هستند.
آسیابی با اشاره به اجرای طرح غربالگری زندانیان گفت: در این طرح پس از بررسی پرونده‌ها در صورتی که زندانیان مشمول عفو، تخفیف مجازات، آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال باشند، دستور قضایی لازم صادر می‌شود.

  23 فروردین 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66708
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام