با دستور رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان؛
تعیین نماینده ویژه برای رسیدگی به امور مددجویان زندان گرگان

http://ayaronline.ir/main/wp-content/uploads/2017/03/%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

با هدف بررسی مشکلات زندانیان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان به همراه معاونان خود و تعدادی از قضات  به زندان گرگان رفت و از نزدیک با زندانیان گفتگو و مشکلات آنان را بررسی کرد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان در این بازدید ، یکی از معاونان خود را مامور رسیدگی به مشکلات زندانیان کرد .

یوسف مومنی کشتلی در این باره گفت: این معاون علاوه بر دادرس اجرای احکام مدنی ، پیگیری امور زندانیان ، اخذ تامین ، اعطاء مرخصی و رای باز زندانیان و سرکشی مستمر به زندان گرگان را انجام می دهد.

مومنی کشتلی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری افزود: به این منظور در برنامه زمانبندی همه قضات از زندان گرگان سرکشی و در این دیدارها مشکلات زندانیان را بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر می کنند .

به گفته وی در سرکشی از زندان گرگان علاوه بر رسیدگی به درخواست های زندانیان ،  راهنمایی لازم از قبیل تقدیم دادخواست اعسار یا تعدیل ، تقاضای آزادی مشروط یا تعلیق پس از اجرای یک سوم مجازات  به مددجویان ارائه شد .

  11 آذر 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 62989
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام