مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان:
خاموشی برق امسال در زمان اوج مصرف به حداقل خواهد رسید

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده ابراز امیدواری کرد : امسال در زمان اوج مصرف خاموشی های برق به حداقل برسد.

به گزارش گلستان فردا، کورش موسوی تاکانی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران-گلستان در گنبدکاووس با بیان اینکه مشکلات تأمین برق در بازه زمانی ۱۲۶ روزه اوج مصرف از اوایل خرداد تا اواسط شهریور ماه است ادامه داد : امسال با تغییرات در آرایش شبکه توزیع برق با توسعه پست فجر گنبدکاووس وابستگی به برق ترکمنستان برطرف شده است و امیدواریم امسال خاموشی به حداقل برسد و یا نداشته باشیم.

وی همچنین خبر داد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده ششمین و بزرگترین پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلو ولت برق منطقه‌ای مازندران - گلستان در گنبدکاووس - آزادشهر احداث می شود.

موسوی تاکانی افزود : ۵۹٫۵ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده در گنبدکاووس ایجاد شده که ۸٫۵ مگاوات آن تا زمان پیک مصرف وارد مدار می شود و همچنین زمین خطوط ارتباطی ۶۳ کیلو ولت گنبدکاووس خریداری و دیوارکشی شده و سازه های فنی آن در حال انجام است.

  31 فروردین 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66743
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام