فرمانده سپاه نینوای گلستان:
تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: نقشه دشمنان طی این سال ها با شکست مواجه شده است.

به گزارش گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه هفته کار و کارگر اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، این آب و خاک در همه عرصه های گوناگون پیشرفت های چشمگیری داشته که قابل قیاس با سایر دوران ها نیست.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که سردمداران رژیم طاغوت هیچ اعتقادی به ظرفیت داخلی نداشتند و کشور تماما وابسته به خارج بود.ش

وی بیان کرد: سال ها است تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی با تکیه بر جوانان ایران اسلامی بوده و کاری که شما امروز انجام می‌دهید اجرای دستورات امام جامعه است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: امروز ما این جلوه های زیبای تولید و اشتغال را در شرایطی رقم می‌زنیم که تحت ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی است و این عظمت کار کارگران ما را مضاعف می کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ۴۳ سال است که دشمن هرچه در توان داشته برای نابودی این انقلاب الهی و این نظام اسلامی به کارگرفته اما تمام سیاست های آنها به فضل الهی شکست خورده است.

  5 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66758
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام