استاندار گلستان:
مصوبات با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت داریم

استاندار گلستان گفت: در سفر رییس جمهور به گلستان ، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه در نشست هم اندیشی با فعالین حوزه سلامت استان اظهار کرد: اگر میخواهیم یک گام بلند در حوزه تکمیل زیرساخت های سلامت برداریم باید به سمت جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و همچنین خیرین سلامت برویم.
وی افزود: سفر رییس جمهور، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده ای با ارزش بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داریم.
زنگانه گفت:  30 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی بیمارستان ها، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان گالیکش، 400 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل بیمارستان کودکان گرگان که کلنگ زنی شده و ردیف بودجه دارد، هزار میلیارد تومان برای احداث ۶۰۰ تخت خوابی بیمارستان جایگزین 5 آذر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی گمیشان و چندین مصوبه دیگر از جمله برکات این سفر در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.
وی ادامه داد: پیوند حوزه سلامت با گردشگری و ایجاد گردشگری سلامت در استان ضروری است.
استاندار بیان کرد: اعلام میکنم، هر عزیزی که بتواند زمینه ایجاد گردشگری سلامت را فراهم و برای انجام کار به استانداری مراجعه کند، بنده شخصا خودم پای کار هستم و معاونت های اقتصادی و عمرانی را موظف می‌کنم که به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

  7 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66783
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام