نماینده ولی فقیه در گلستان:
وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است

ماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت:باتوجه به اهمیت مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است.

به گزارش گلستان فردا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهارداشت: امام خمینی (ره) از شروع نهضت انقلاب، جهان اسلام و مسلمانان را مکلف به حضور در صحنه برای دفاع از مردم فلسطین کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است.

آیت الله نورمفیدی گفت: اولین نخست وزیر اسرائیل ۷۰ سال قبل گفته بود بزرگترها می میرند و کوچکترها یادشان می رود و فلسطین برای ما می ماند؛ ولی بعد از ۷۴ سال نسل پنجم فلسطین وارد میدان شده و عملیات سیف القدس را در کرانه باختری و اراضی اشغالی انجام دادند که آرامش صهیونیسم را بهم ریخت.

وی به فرارسیدن روز شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها باید برای مردم کار کنند و به یقین اگر مردم از خدمت‌رسانان و اعضا شورا در شهر شهر و روستا راضی باشند دوباره به آنها رای خواهند داد.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به روز کارگر گفت: استاد دانشگاه، دکتر، جراح قلب، کشاورز، استاندار، رئیس جمهور و هرکسی که مشغول کار بوده کارگر است و اگر همه افراد جامعه با دلسوزی تلاش کنند کشور پیشرفت خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: شهید مطهری یکی از بی نظیرترین افراد بود که نیازهای جامعه را به‌خوبی شناخت که باید امروز معلمان همانند او شاگردان خود را متواضعانه مثل فرزندان خود بدانند و در کنار آموزش بر روی ایمان، اخلاق و رفتار شاگردان خود تاثیر بگذارند.

  9 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66806
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام