نماینده ولی فقیه در گلستان ؛
رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/3/10/10001552_860.jpg

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی است و برای همه منطقه و اصلا برای صلح جهانی خطرمحسوب می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان امروز در نماز وحدت بخش جمعه گرگان گفت: امروز روز بزرگی برای همه امت اسلامی است و در نگاه سیاسی حضرت امام در همان روز‌های اول تشکیل رژیم اشغالگر قدس به عنوان یک خطر برای امت اسلامی مطرح بود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: کسانی که هسخنرانی‌های امام و خطبه‌های امام را قبل از انقلاب به یاد دارند می‌دانند که گاه و بی گاه یکی از خطر‌های مهمی را که امام به آن اشاره می‌کرد داستان فلسطین بود.

وی با اشاره به اینکه این رژیم برای منطقه و برای صلح جهانی خطرمحسوب می‌شود افزود: به این دلیل، بعد از انقلاب هم در سال ۵۸ امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس مطرح کردند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: امروز نامگذاری این روز به نام قدس یک موج بسیار عجیبی در همه جهان به وجود آورد ه است و هدف امام نیز همین بود که مسئله فلسطین، از مسئله قومی و منطقه‌ای خارج شود و تمام امت اسلامی همه خود را موظف بدانند و به این مبارزه وارد شوند.

وی گفت: دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری از روز جهانی قدس احساس خطر می‌کنند مخصوصا امسال که یک جنبه دیگری نیز پیدا کرده است و آن، طرح معامله قرن به تعبیر اسراییلی‌ها و خیانت قرن به تعبیر ماست.

امام جمعه گرگان افزود:معامله قرنی که مستکبران دنیا میگویند در واقع دری برای نابودی فلسطین است به نحوی که در باغ سبز نشان دهند، اما موقعیت‌ها و دیگر امتیازات آن را صلب کنند.

  10 خرداد 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 62201
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام