وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛
اختصاص ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از معلمان در طرح رتبه بندی

وزیر آموزش و پرورش به پیش بینی اختصاص ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از معلمان در طرح رتبه بندی حدود ۸۵۰ هزار معلم خبر داد و گفت: این مبلغ برای ۱۸ ماه نخست اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، یوسف نوری عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان یک طرح ۱۰ ساله است که مانند یک زخم کهنه شده بود و به دلیل نبود اعتبار کافی میسر نبود اما همت مجلس و حمایت دولت به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: فردا، (چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه)، در جلسه هیئت دولت، موضوع رتبه بندی معلمان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

نوری گفت: در جریان این طرح اخذ آزمون جهت ارتقا رتبه ضروری بوده، اما تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول نیازمند بررسی مجدد است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم ادامه داد: موانع موجود در حوزه اردوگاه آشوراده، زائرسرای مشهد مقدس و اردوگاه نشاط بررسی و در جهت رفع این موانع اقدام خواهیم کرد.

نوری تصریح کرد: در ارتباط با احداث مدرسه تخصصی معلولان اوتیسم در گنبد کاووس اقدامات لازم را انجام داده و از ظرفیت خیرین نیز در این حوزه استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اختصاص زمین چمن اردوگاه الغدیر به طرح نهضت ملی مسکن گفت: چنانچه در روزهای آینده کاربری این زمین به طور قطع مشخص نشود، بخشی از آن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در سفری یک روزه به استان گلستان ضمن حضور در شورای آموزش و پرورش، با نمایندگان معلمان استان، نخبگان و تشکل‌های دانش‌آموزی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

  10 خرداد 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67013
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام