رییس فدراسیون اسکواش:
بسط و گسترش اسکواش نیازمند کار تیمی است

رییس فدراسیون اسکواش گفت:  اسکواش برای بسط و گسترش نیازمند یک کار تیمی است و همه باید وسط میدان باشند، این که عده‌ای کرونا را بهانه‌ای برای کار نکردن برگزیدند، در واقع تلاش داشتند از زیر بار مسوولیت و کار فرار کنند.

به گزارش گلستان فردا، مسعود سلیمانی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات اسکواش گلستان در گرگان اظهار کرد: همه ورزشکاران و فعالان این رشته ورزشی به منظور توسعه و گسترش آن باید در حفظ ساختار اسکواش تلاش کنند. 

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا در مسیر رشد و توسعه از همه فرصت‌هایی که به وجود می‌آید استفاده و بهره لازم را ببریم.

وی بیان کرد: هر چند به این مساله تاکید داریم اما مشاهده می‌شود که ایرانیان سلطان فرصت‌سوزی هستند، در صورتی که این خصیصه، برای جهان چهارم است و ما ایرانیان باید چنین خصوصیتی را از خود دور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اسکواش برای بسط و گسترش نیازمند یک کار تیمی است و همه باید وسط میدان باشند، این که عده‌ای کرونا را بهانه‌ای برای کار نکردن برگزیدند، در واقع تلاش داشتند از زیر بار مسوولیت و کار فرار کنند.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: گلستان در چندین سال قبل جزو پنج استان برتر کشور بود اما در آخرین رده‌بندی که هفته گذشته اعلام شد، در رده ۲۹ جدول قرار گرفت و امروز با انتخاب رییس هیات جدید، همه باید در کنار هم تلاش کنند تا این استان به جایگاه اصلی و واقعی خود برسد.

سیلمانی افزود: من به عنوان شخص رییس فدراسیون در کارها عجول هستم و انتظار دارم تا تیم فدراسیون چه مرکز چه در استان‌ها همپای من کار کنند و در این راه با کسی شوخی نداریم و نمی‌توان برنامه‌ها را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: در گذشته، افرادی در استان وجود داشتند که مسوولیت‌هایی را قبول می‌کردند و قول، وعده و وعیدهای زیبا می‌دادند، اما پس از بازگشت ما به تهران، امروز نه تنها هیچ اثر و نشانی از رشد و توسعه نمی‌بینیم، بلکه شاهد عقب افتادن گلستان از سایر استان‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: این عقب ماندگی سبب شده تا برخی از استان‌ها، با پول و برنامه‌ریزی، فرصت‌طلبی خود را اجرایی کند، بطوری که در این مسیر بازیکنانی از استان‌های دیگر را جذب می‌کنند تا استان خود را فعال نشان دهد.

سلیمانی تاکید کرد: استان‌هایی که ورزشکاران آنها در تیم‌های خارج از استان بازی می‌کنند باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی، بتوانند جلوی این نقل و انقالات را بگیرند.

در مجمع انتخابات هباتن اسکواش گلستان، اشکان اتحادی با ۲۰ رای از نیز از همین تعداد رای ماخوذه، برای مدت چهار سال انتخاب شد.نی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه گلستان به عنوان مرکز استعدادیابی رشته اسکواش کشور انتخاب می شود، اضافه کرد: متاسفانه برخی استان ها فرصت طلب هستند و اینکه در استان ها به این ورزش پرداخته نمی شود، سایر استان ها ورزشکاران شما را جذب می کنند که باید با ارتقای عملکرد مانع از این روند شد.

 

  18 خرداد 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67051
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام