فرماندار گرگان:
هیچ کاری هم بدون فرهنگ‌سازی امکانپذیر نخواهد بود

فرماندار گرگان گفت:  ظرفیتی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد در هیچ بخش دیگری نیست و هیچ کاری هم بدون فرهنگ‌سازی امکانپذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا،  عیسی پایین‌محلی در نشست با اعضای کنگره شهدای دانشجومعلم استان گلستان، اظهار کرد: با موضوعات فرهنگی نمی‌توان قهری برخورد کرد و صرفا فرهنگ‌سازی است که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. در راس همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش و بالاتر از آن دانشگاه فرهنگیان قرار دارد که باید معلمی اعتقادی، ولایت‌مدار و استکبارستیز پرورش دهد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه تربیت انسان‌ها مهم‌ترین موضوع برای ساختن آینده است، افزود: ظرفیت بزرگی در اختیار معلمان به ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی قرار دارد و آنها می‌توانند انسان‌هایی تربیت کنند که آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی بسازند.

وی با اشاره به هشدارهای امامین انقلاب اسلامی نسبت به استحاله فرهنگی دشمنان ادامه داد: دشمن به دنبال هویت‌زدایی از جوان مسلمانِ ایرانی بوده و لازم است ما در زمینه فرهنگی اقدامات عمیق‌تر و اثرگذارتری انجام دهیم. باید توجه داشت با موضوعات فرهنگی نمی‌توان قهری برخورد کرد و صرفا فرهنگ‌سازی است که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. در راس همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش و بالاتر از آن دانشگاه فرهنگیان قرار دارد که باید معلمی اعتقادی، ولایت‌مدار و استکبارستیز پرورش دهد.

فرماندار گرگان درباره برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجومعلم استان گلستان خطاب به دست‌اندرکاران این برنامه گفت: راه شهدا، مسیر درست و ولایتمداری است و شکست در آن معنایی ندارد. خداوند شهدا را ضمانت کرده است و حتما فعالیت در این مسیر مورد رضایت خدا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشخصه اصلی شهدا، ولایتمداری آنان است، اظهارکرد: ما در جمهوری اسلامی با ولایت سنجیده می‌شویم و هرکسی با ولایت زاویه پیدا کند، از چشم مردم می‌افتد و زمین خواهد خورد.

  29 خرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67124
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام