فرمانده نیروی انتظامی گلستان:
ایران جبهه مبارزه با مواد مخدر در دنیا است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا به عنوان جبهه مبارزه با مواد مخدر در جهان شناخته شده است و شهدای مبارزه با مواد مخدر مهر تائیدی بر مقابله و مبارزه با این پدیده شوم است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سردار دادگر ظهر امروز در مراسم یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر گلستان اظهار کرد: امروز پدیده شوم مواد مخدر در همه ابعاد از کشت گرفته تا ترانزیت و بسته بندی و فروش به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم دغدغه همه مسولان در استان است و نیروی انتظامی با تقدیم شهیدان در این راه نشان داده که همواره برای مقابله با ابن پدیده شوم با قدرت ایستاده است.

وی افزود: ایران اسلامی در کنار کشوری قرار گرفته که عمده ترین تولید کننده مواد مخدر است و با فرماندهی مقام معظم رهبری و تقدیم شهیدان همواره در راه مبارزه با مقابله با مواد مخدر پیش قدم بوده و هست.

سردار دادگر گفت: اگر امروز ایران به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شده است به دلیل وجود فرماندهی کل قوا (مقام معظم رهبری) و غیور مردان نظامی و انتظامی تا شهدای حرم است.

گفتنی است در این مراسم، مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، استاندار، فرمانده سپاه نینوا ،فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان حضور  داشتند و در پایان از چند خانواده شهید در استان تجلیل شد.

 

  2 تیر 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67149
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام