معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن در هفت شهر گلستان فراهم شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: امکان نام‌نویسی ساکنان هفت شهر گرگان، کلاله، بندرترکمن، گمیشان، جلین، سیمین‌شهر و قرق در مرحله هفتم طرح نهضت ملی مسکن فراهم شد.

به گزارش گلستان فردا، اسدالله پناه یزدان اظهارداشت: برای این مرحله ۱۴۰ هکتار زمین با سهمیه ساخت پنج هزار و ۸۵۰ واحد تامین شد که بیشترین آن مربوط به گرگان و گمیشان هر کدام ۲ هزار واحد و بندرترکمن هزار واحد است.

وی افزود: تاکنون ۹۰ هزار و ۴۳ نفر از مردم گلستان در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند که با انجام مراحل مختلف در نهایت ۱۸ هزار و ۸۸۷ نفر با داشتن چهار شرط استفاده نکردن از تسهیلات دولتی، عدم سابقه مالکیت شخصی(ثبت اسناد و املاک)، تاهل و سابقه پنج ساله سکونت واجد شرایط شناخته شدند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی گلستان، تعهد استان در چهار سال را ساخت ۹۴ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون برای هفت هزار و ۹۳۲ نفر از واجدان شرایط دعوت نامه صادر شد که از این تعداد هزار و ۹۷۳ نفر مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال آورده خود را واریز کردند.

پناه یزدان تصریح کرد: تاکنون ۱۹۶ هکتار زمین برای ساخت هزار و ۳۳۹ واحد مسکونی در مناطق شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن با همکاری دستگاه‌های دولتی و به صورت خودمالکی تامین شد و ساخت واحدها به صورت مجتمع سازی و گروه‌ساخت در گرگان، گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، بندرترکمن، آق‌قلا، کردکوی و مینودشت شروع شده است.

  20 تیر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67250
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام