سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
تصویب۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی گلستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: امسال درخواست ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، سعید گل‌فیروزی اظهار کرد: این دانشگاه با توجه به هدف‌گذاری‌ انجام شده و هزینه‌های جاری ۶ هزار میلیارد ریال کسری بودجه دارد که امیدواریم با حمایت مدیران بالادستی این کمبود اعتبار برطرف شود. 

وی افزود: این کسری اعتبار را به مدیران وزارتخانه اعلام کرده ایم و امیدواریم برای متوقف نماندن طرح های در دست اجرا برای تامین آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های سال گذشته و همچنین نرخ رشد تورم، امسال درخواست ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص مصوبات سفر پارسال رییس جمهور و هیات دولت برای حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: این سفر برای بهداشت و درمان پنج مصوبه داشت که مهمترین آن اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان است.

گل‌فیروزی ادامه داد: همچنین در آن سفر برای بیمارستان‌های در حال ساخت طالقانی گرگان (جدید)، گالیکش و گمیشان و توسعه بیمارستان‌های آزادشهر و خان‌ببین ردیف‌های اعتباری مناسب مصوب شد.

وی اضافه کرد: بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان جایگزین بیمارستان پنج آذر فعلی با گذشت یک دهه از شروع ساخت، پیشرفت خوبی نداشت اما با قرار گرفتن در پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور به گلستان و اجرای پروژه توسط شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با سرعت در حال ساخت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تکمیل این بیمارستان در بازه زمانی چهار تا پنج ساله برنامه‌ریزی شده است.

گل‌فیروزی افزود: گلستان ۲ هزار و ۴۰۰ تخت در بخش‌های معمولی و ۳۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه دارد.

  29 تیر 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67304
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام