روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛
دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان در گرو بانک است

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان اعلام کرد که دستگاه آنژیوگرافی بلاتکلیف در مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان مربوط به بخش خصوصی و در توقیف بانک است.

به گزارش گلستان فردا در اطلاعیه اعلام شده از سوی روابط عمومی این دانشگاه که در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفته، آمده است؛ در پی انعکاس مطالبی در رسانه‌ها مبنی بر وضعیت دستگاه آنژیوگرافی بلاتکلیف در محوطه بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان و مطالبه نماینده محترم مجلس و افکار عمومی نسبت به پاسخگویی در این خصوص به استحضار می‌رساند که طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته دستگاه مورد نظر مربوط به یک شرکت خصوصی بوده که در سال ۱۳۹۲ وارد مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام داشت؛ اما با توجه به این که نصب و راه‌اندازی آن در گرو تسویه حساب بخش خصوصی با بانک عامل بوده، بدلیل اقساط معوق دستگاه مذکور، توسط بانک عامل توقیف می گردد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده؛ همچنین بر اساس نظریه کارشناس دادگستری این دستگاه کارکرده بوده و هیچگونه برگ سبز گمرکی ندارد که طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، امکان نصب برای دستگاه‌های غیر آکبند و بدون مجوز وجود ندارد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شده که به دلیل پیگیری نشدن توسط بخش خصوصی و بانک عامل و حکم قضایی در سال ۱۳۹۵ مبنبی بر توقیف دستگاه، با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات مکرر ریاست‌های وقت بیمارستان هنوز هیچ اقدامی از سوی بخش خصوصی و بانک عامل جهت انتقال آن دستگاه صورت نگرفته است.

  24 مرداد 1401
بخش : گرگان / سلامت
کد خبر: 67475
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام