تحلیلگر مسایل بین المللی:
افرادی که دست به قلم می برند نباید اهل دروغ باشند

 یک تحلیلگر مسایل بین المللی گفت: افرادی که دست به قلم می برند نباید اهل دروغ باشند و در راه رسیدن به اهداف باید مشکل فساد، معیشت، گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی را ریشه شناسی کرده و سپس برای حل آن راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد حسن قدیری ابیانه روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه گلستان اظهار  کرد: هدف رسانه ها رساندن صدای مردم به گوش مسوولان است ولی برخی رسانه ها در روشنگری و پاسخگویی به تصورات غلط ضعیف عمل کردند و رواج باورهای غلط و اشتباه یکی از مشکلات بزرگ کشور است.

وی افزود: در حالی که شبکه‌های اجتماعی پر از مقایسه‌های نادرست عملکرد دولت ها توسط افراد ناآگاه و در برخی موارد مغرض است، اصحاب رسانه و خبرنگاران با همکاری کارشناسان به این ابهامات پاسخ نداده و شفاف‌سازی نمی‌کنند.

قدیری ابیانه گفت: افزایش حقوق در شرایط فعلی کشور به معنای چاپ بیشتر پول بدون پشتوانه است که منجر به کاهش ارزش پول ملی، افزایش تورم و مشکلات اقتصادی دیگر می شود و به صلاح جامعه نیست.

تحلیلگر مسایل بین المللی اظهار داشت: در دنیا با افزایش امید به زندگی سن بازنشستگی افزایش پیدا می کند ولی در ایران برعکس عمل می شود و با وجود افزایش امید به زندگی تعداد بازنشسته ها بیش از شاغلین است که امیدواریم سن بازنشستگی بالا برود.

  26 مرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67495
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام