مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :
عضویت ۱۹۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در صندوق هنر/ ۴۶ برنامه پیش بینی شده در هفته دولت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۹۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان عضو صندوق هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر مشمول بیمه تامین اجتماعی شدند و از سرانه حمایتی دولت برخوردارند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد رعیت اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر، تسهیلات مختلف تسهیلات دریافت کردند و همچنین قریب به ۱۳ میلیارد تومان به ۱۵۴۹ هنرمند، کمک معیشتی در دوران همه گیری کرونا پرداخت شد.

وی افزود:  ۳۶۵ نفر از فعالان قرآنی استانی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

رعیت گفت: گروه تخصصی عکاسان ما در بحث حفظ و پاسداشت از خلیج گرگان اقدام کردند و نمایشگاه یک هفته ای عکس را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار کردند.

وی افزود: قریب به ۱.۳ میلیارد تومان آگهی بین مطبوعات استان گلستان در طول پنج ماه گذشته توزیع شده است.

رعیت بیان کر د: در سفر رییس جمهور به گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فرهنگی و هنری در استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۴۶ برنامه پیش بینی شده که ۱۲ مورد آن به نمایشگاه فرهنگی و هنری، ۱۰ مورد مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی و ۶ مورد نیز نشست های تخصصی و کارگاه آموزشی است.

وی گفت: در یک سال اخیر برای نخستین بار ۱۱۸ مورد اکران فیلم در نقاط محروم و مرزی داشته ایم.

رعیت بیان کرد: ۱۹۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان عضو صندوق هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر مشمول بیمه تامین اجتماعی شدند و از سرانه حمایتی دولت برخوردارند.

به گفته وی۶۰ هنرمند شاخص استان موفق به کسب درجه هنری شدند که این عزیزان مشمول طرح کمک مستمری می شوند.

 

 

 

  1 شهریور 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 67522
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام