فرماندار گرگان:
مشکل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها برطرف شد/دولت مردمی دست رانت‌خواران در حوزه آرد و نان را قطع کرد

 فرماندار گرگان با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به ویژه در حوزه آرد و نان گفت: هرچند اجرای این طرح در ابتدای امر با مشکلاتی برای مردم و نانوایی‌ها همراه بود اما به مرور زمان این مشکلات روبه کاهش است و خوشبختانه اکنون دیگر از آن صف‌های طولانی چندماه قبل خبری نیست‌.

به گزارش گلستان فردا، عیسی پایین‌محلی در جلسه با جمعی از خبازان شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: دغدغه‌ها و مشکلات نانوایی‌ها را می‌دانیم و همه باید تلاش کنیم تا این مشکلات کاهش پیدا کند.

فرماندار گرگان افزود: یکی از اهداف دولت سیزدهم از اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها، حذف رانت‌ها و کوتاه کردن دست عده‌ای فرصت‌‌طلب از بیت‌المال بوده است.

وی بیان کرد: هرچند اجرای این طرح در ابتدای امر مشکلاتی را برای مردم و نانوایی‌ها ایجاد کرد اما به مرور زمان این مشکلات روبه کاهش است و خوشبختانه اکنون دیگر از آن صف‌های طولانی چندماه قبل خبری نیست‌.

پایین‌محلی با بیان اینکه فرمانداری دستگاهی نظارتی است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اغلب خبازی‌های شهرستان گرگان بر مدار قانون حرکت می‌کنند و باید از آنها قدردانی کرد اما تعداد محدودی از این واحدها نیز اقدام به برخی تخلفات می‌کنند که لازم است با این افراد برخورد شود.

وی افزود: در حال حاضر همه واحدهای خبازی شهرستان گرگان به دستگاه‌های کارتخوان مجهز شده‌اند و البته مشکلاتی هم وجود دارد که با پیگیری‌ها و جلسات مستمر با بانک عامل به دنبال رفع آنها هستیم.

در این جلسه محمدعلی طبرسا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری گرگان نیز بیان کرد: در حوزه نانوایی‌ها با افزایش هزینه‌های کارگری و مواد اولیه مانند نمک، خمیر مایه و ... روبه رو هستیم و همه مشکلاتی که از سوی نانواها مطرح می‌شود را به خوبی بررسی و رصد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید از شعار دادن پرهیز کرد، گفت: برای حل مشکلات نانوایی‌ها نیازمند اقدامات عملی هستیم که در همین باره پیشنهاداتی را به کارگروه آرد و نان استانداری و معاونت محترم اقتصادی استاندار ارائه داده‌ایم.

طبرسا با اشاره به دغدغه واحدهای خبازی این شهرستان درباره عملکرد دستگاه‌های پوز اظهارکرد: برخی مشکلات آنتن‌دهی یا عمل نکردن کارت بانک‌های دیگر از جمله مسائل مطرح شده بود که جلساتی در این باره با بانک عامل و مدیر مخابرات شهرستان گرگان برگزار کرده‌ایم.

در این جلسه تعدادی از خبازان شهرستان گرگان مسائل و مشکلاتی مانند پایین بودن نرخ نان به رغم افزایش چندبرابری هزینه‌ها، کم بودن سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها، مشکلات دستگاه‌های کارت‌خوان و ... را مطرح کردند.

  16 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67598
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام