نماینده ولی فقیه در گلستان:
جهاد فقط نظامی نیست و ما امروز به جهاد های بسیاری نیازمندیم

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت جهاد اقتصادی به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: جهاد فقط نظامی نبوده و ما امروز به جهاد های بسیار دیگر برای اقتدار کشور نیاز داریم که جهاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، و مهمترین آن تببین است.

به گزارش گلستان فردا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز چهارشنبه در جمع شماری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گرگان افزود: روش نگاه به کشورهای شرق توسط دولت سیزدهم با راهنمایی رهبر معظم انقلاب درپیش گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: جهاد فقط نظامی نبوده و ما امروز به جهاد های بسیار دیگر برای اقتدار کشور نیاز داریم که جهاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، و مهمترین آن تببین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که امام خمینی ( ره ) از ابتدای به دنبال این بود که شاخ آمریکا را در منطقه بکشند، گفت: رسیدن به این هدف، مرد میدانی همچون حاج قاسم سلیمانی میخواست که گام از کشور بیرون گذاشت و شاخ آمریکا را شکست و آنها ( آمریکا ) علنا در یک کشور دیگر وی را به شهادت رساندند.

وی همچنین با تکریم از شهید امنیت علی سراوانی در شهرستان رامیان گفت : این شهید بزرگوار برای برقراری امنیت و خاموش کردن درگیری بین دو قبیله به شهادت رسید و لازم است هرچه سریعتر عوامل این حادثه مجازات شوند.

لزوم تکریم پیشکسوتان دفاع‌مقدس

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که جنگ را بر ما تحمیل کرده بودند تا نظام اسلامی را به شکست بکشانند، گفت: رزمندگان اسلام در این جنگ از خود گذشتند و برای رضای خدا حضور پیدا کردند و با استقامت و دلاوری در برابر دشمنان، ملت ایران را پیروز کردند.

وی گفت: باید از پیشکسوتان جبهه و جهاد دفاع مقدس تکریم کنیم چون این عزیران ارزش‌هایی آوردند که به عنوان فرهنگ روحیه جهادی باید در کشور و میان نسل جوان عمیق شود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس چهره ملت ایران را در برابر چشم همه دنیا یک چهره نورانی و صلابت نشان داد و این ایستادگی موجب بیداری در منطقه و جهان شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس به عنوان گنج تمام نشدنی بود، افزود: حفظ و انتقال این گنج به نسل های آینده، همیشه آثار گران بها برای ملت ایران خواهد داشت.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: پیشرفت‌هایی که کشورمان در زمینه های مختلف به دست آورده نتیجه ایستادگی در جنگ تحمیلی بود که امیدواریم روز به روز به قله های پیشرفت نزدیک‌تر شویم.

  30 شهریور 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67697
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام