نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه گرگان؛
سران قوا برای مقابله با عوامل گرانی و فساد اقتصادی در کشور اجماع کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/6/28/12602819_273.jpg

خطیب جمعه شهرستان گرگان خواستار اجماع دولت، مجلس و قوه قضاییه برای مقابله قاطعانه با عوامل گرانی و فساد اقتصادی در کشور شد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و خطیب جمعه گرگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به تورم گفت: دولت مجلس و قوه قضاییه با اجماع و وحدت نظر باید قاطعانه با عوامل گرانی و فساد اقتصادی در جامعه در هر سطحی مقابله کنند.


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در ادامه به دستاورد‌های رزمایش بزرگ ذوالفقار ارتش در وسعتی دو میلیون کیلومتری با تجهیزات نظامی-دفاعی مدرن داخلی گفت: پیشرفت‌های نظامی- دفاعی کشور نتیجه مقاومت و ایثارگری‌های ملت در برابر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس است

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: برگزاری این مانور در فضای تحریم نشان از قدرت فراوان جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و وسعت برگزاری این مانور از وسعت کشور نیز بیشتر است.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: با وجود مشکلاتی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کنند امروز کشور در چنین جایگاهی قرار دارد و ویروسی که بتواند امنیت کشور را تهدید کند باقی نخواهد ماند.


نماینده، ولی فقیه در استان گلستان افزود: این رزمایش منطقه تنگه باب المندب را نیز دربر می‌گیرد که یکی از تنگه‌های مهم جهان است و نفتکش‌هایی که جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا صادر کرد از طریق این تنگه و دریای سرخ بود.


آیت الله نورمفیدی افزود: با همه فشار‌ها جمهوری اسلامی ایران قدرت فراوانی در منطقه دارد، گرچه در کشور مشکلاتی مثل گرانی نیز به وجود آمده است.


وی گفت: گرانی شدیدی در جامعه وجود به وجود آمده است و انگار قیمت‌های کالا‌ها رها شده است و برخی از مردم توان تحمل این گرانی را ندارند و از همه مسئولان درخواست داریم که تمام توان خود را برای مقابله با گرانی افسارگسیخته به کار بگیرند.


امام جمعه گرگان افزود: مسئولان باید در برابر هر چیزی که عامل این گرانی‌های بی حساب و کتاب شده ایستادگی کنند و با این اقدام مردم نیز نسبت به نظام اطمینان خاطر بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

آیت الله نورمفیدی به سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز به این نقطه رسیده است به دلیل مقاومت‌های هشت سال دفاع مقدس است.


وی افزود: اگر در دفاع مقدس آن ایستادگی را در برابر دشمن نبود امروز به چنین جایگاهی نمی‌رسیدیم و این‌ها نتایج مقاومت‌ها است که باید جامعه از آن درس بگیرند.

  28 شهریور 1399
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63796
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام