مدیرکل ورزش گلستان:
۲۵۰ برنامه ورزشی طی هفته تربیت بندی در گلستان برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی با همکاری ادارات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و غیره در گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان فردا ، قاسمعلی برزمینی اظهارکرد: بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد و ادارت ورزش، در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مراسم ورزش صبحگاهی، نشست صمیمی و هم اندیشی جامعه ورزش و جوانان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان استان، افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال باغو کناره شهرستان بندرگز، مراسم کلنگ زنی خانه جودو استان در گرگان و نشست صمیمی کارکنان و بازنشستگان سراسر استان از برنامه‌های شاخصی است که در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور زیر ۲۱ سال در بندرترکمن (۲۶ مهر لغایت یک آبان)، مسابقات کورس ملی اسبدوانی در آق قلا و ادامه روند برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال و والیبال در دو شهر گرگان و گنبد نیز از برنامه‌های اجرایی هفته فوق است.

ایشان ادامه داد: پیاده روی همگانی خانوادگی در شهرستان‌های کلاله و علی آبادکتول و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان علی آباد، همچنین اجرای جشنواره‌های بومی و محلی نیز در هفته تربیت بدنی و ورزش سال ۱۴۰۱ رقم خواهد خورد.

 

  26 مهر 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67839
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام