مدیر اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان:
آمادگی ۷۰ درصدی بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان مورد رضایت کادر فنی است

مدیر اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: آمادگی ۷۰ درصدی بازیکنان در پایان هفته ششم لیگ برتر مورد رضایت کادر فنی است.

به گزارش گلستان فردا، حسین رضاییان اظهار کرد: یکی از دلایل کم بودن این آمادگی، مصدوم بودن برخی بازیکنان اصلی بود که امیدواریم با رفع مشکل آنان در مهلت یک ماهه تعطیلی لیگ، این آمادگی افزایش یابد.

وی بیان کرد: یکی از دلایل فراز و نشیب تیم شهرداری در لیگ امسال، دیربسته شدن تیم و به تبع آن شروع دیرهنگام تمرینات بود که برنامه ریزی کادر فنی را تا حد زیادی از بین برد.

مدیر اجرایی بسکتبال شهرداری گرگان افزود: تعطیلی یک ماهه لیگ فرصت خوبی است تا مصدومین به شرایط مساعد برگردند.

رضاییان ادامه داد: پس از استراحت ۱۰ روزه، تمرینات تیم شهرداری آغاز خواهد شد و انتظار داریم با توجه به برنامه‌ریزی کادر فنی بتوانیم در ادامه موفق‌تر از پیش باشیم.

رضاییان به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا اشاره کرد و گفت: برنامه و تاریخ رسمی مسابقات اعلام نشده اما تلاش می‌کنیم تا شروع مسابقات به بالاترین سطح هماهنگی دست پیدا کنیم و به عنوان نماینده ایران از جایگاه بسکتبال گلستان و ایران در آسیا دفاع کنیم.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در پایان هفته ششم، تیم‌های شهرداری گرگان، مهرام تهران و کاله آمل در رده‌های اول تا سوم هستند.

براساس اعلام رسمی سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال ادامه این فصل لیگ برتر از ۳۰ آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

  1 آبان 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67875
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام