وزیر کشور:
قومیت‌های ایرانی بزرگترین مدافعان کشور هستند

وزیر کشور گفت: طی ۴۳ سال پس از انقلاب دشمنان مدام سخن از تجزیه به میان آورده اند اما قومیت‌های ایرانی بزرگترین مدافعان کشور در برابر تهدیدات بوده و این امر ثابت شده است.

به گزارش گلستان فردا، حمد وحیدی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گرگان اظهار کرد: از مهم ترین شاخصه‌های قدرتمندی کشور بهره گیری از ظرفیت همه اقوام و قومیت‌ها است که در سطح جهان مانند آن به ندرت دیده می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان بارها تلاش کرده اند با بسیج رسانه‌های خود بین اقوام مختلف ایران واگرایی ایجاد کنند ولی در این دسیسه شکست خورده اند.

وحیدی با تأکید بر فرهنگ و اصالت اقوام، گفت: اقوام ایرانی با تکیه بر هویت‌های اصیل خود این نقشه شوم را خنثی کردند.

وزیر کشور گفت: دشمنان می‌خواستند هویت و اصالت را اقوام ایرانی بگیرند و پس از آنکه آنها را فرهنگ و هویت واقعی خود دور کردند، آنها را بازیچه توطئه های خود کنند اما اقوام ایرانی در کنار هم ایران اسلامی را اوج عزت و صلابت رساندند.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین با حضور وزیر کشور، در سه بخش صنایع دستی و سوغات، گردشگری روستایی و عشایری و موسیقی آیینی و محلی در گرگان افتتاح شد.

  18 آبان 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68004
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام