استاندار گلستان:
حکمرانی مردمی رویکردی برای مدیریت تمام بخش های گلستان است

زنگانه 5

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت هم افزایی همه نهادها در اجرای ۳۱ سند بخشی در این استان، گفت: حکمرانی مردمی رویکردی برای مدیریت تمام بخش های گلستان است.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه در جلسه شورای راهبری سند چشم انداز و سندهای بخشی توسعه گلستان اظهار کرد: حکمرانی مردمی رویکردی است که برای تمام بخش‌ها تفسیر می‌شود و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری تمامی ۳۱ سند بخشی توسعه استان را به مرحله عملیاتی برسانیم

استاندار گلستان گفت: براساس رویکرد برنامه محور استانداری بر تمام شئونات و اقدامات استان نظارت خواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه فرایند برنامه ریزی و عملیاتی کردن برنامه‌ها با نقایصی روبرو است و ما تلاش داریم الگویی ارائه دهیم که در آن نقص‌ها برطرف شده باشد.

زنگانه بیان کرد: الگوی پیشرو ما سند دامپروری بوده که آن را به وزارت جهاد کشاورزی هم ارجاع داده‌ایم و گلستان پایلوت اجرای این سند در کشور شده است.

استاندار گلستان گفت: پذیرش سند دامپروری از سوی وزارت جهاد کشاورزی، فرصت‌های کلانی را پیش روی استان قرار می‌دهد و راه را برای گفتگو و برنامه ریزی در سایر بخش‌ها در سطح کشور باز می‌کند.

وی اظهار کرد: همه باید همراهی لازم را داشته باشند و افق فعالیت‌های خود را رساندن سرانه درآمد مردم استان به میانگین درآمد مردم کشور در افق ۱۴۰۴ قرار دهند.

 

  26 آبان 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68086
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام