رئیس اداره راه راهداری گلستان خبرداد؛
۳۱ سامانه تصویری از منطقه سرعلی آباد گرگان تا دورترین نقطه استان را نظارت می کنند

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:علاوه بر سامانه‌های پلاک خوان ۳۱ سامانه نظارت تصویری هم از منطقه سرعلی آباد گرگان تا دورترین نقطه استان همانند گلیداغ و در محورهای شریانی و اصلی و فرعی و نقاط پرتصادف استان مانند محور آق قلا- بندرترکمن متصل بوده که آخرین وضعیت محورها را از نظر ترافیکی رصد می‌کنند.

به گزارش گلستان فردا، سید محسن میرصالحی اظهارکرد: در ۹ ماه سال جاری با تخلفات ۲۶۶ هزار راننده‌ای که سرعت لحظه‌ای و متوسط سرعت را رعایت نکردند، مطابق با قوانین رانندگی برخورد شد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: این تخلفات را ۴۲ سامانه پلاک خوان محورهای مواصلاتی استان رصد، ثبت و به پلیس راه اعلام کرده است.

میرصالحی ادامه داد: این سامانه‌ها همچنین اطلاعات پایانه مسافری گرگان را در اختیار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی می‌گذارد.

رئیس اداره مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: هشت سامانه نظارت تصویری دیگر هم در مرحله نصب و راه اندازی است که تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

میرصالحی اظهارکرد: سامانه توزین در حرکت محور علی آباد-گرگان هم از دیگر امکانات هوشمند جاده‌ای استان است که اضافه تناژ کامیون‌ها را رصد می‌کند.

  14 دی 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68431
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام