نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:
زمان برگزاری مراسم اعتکاف، نیازسنجی و نظرسنجی انجام شود

 نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:  باید در زمان برگزاری مراسم اعتکاف، نیازسنجی و نظرسنجی انجام شود و این کارها در سال‌های بعد مورد نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، غلامرضا منتظری روز پنجشنبه در نشست منطقه‌ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل تبلیغات اسلامی ۱۱ استان شمالی و شمال شرقی کشور در گرگان اظهار کرد: تجارب موفق استان‌های مختلف در برگزاری اعتکاف باید در اختیار مناطق دیگر قرار گیرد.

وی ادامه داد:  افزایش اثرات مراسم معنوی و دینی اعتکاف نیازمند ترسیم الگوی جدید برای برگزاری بهتر این سنت پسندیده است.

وی گفت: گردآوری خاطرات معتکفین از نکات مهمی است که باید در نظر مسوولین و متولیان امر قرار بگیرد و همچنین کتابی در خصوص کمیت و کیفیت این آیین معنوی چاپ و نشر شود تا در جامعه اثرگذار باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتکاف فرصتی برای دور شدن انسان‌ها از مادیات است باید برگزاری اعتکاف آنچنان جذاب باشد که جوانان انگیزه بیشتری برای شرکت در این مراسم داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌های اعتکاف باید متناسب با اهداف و نیازهای نوجوانان و جوانان باشد و اگر الگوی ارائه شده برای روحیات جوانان سازگار نباشد قطعا تمایل برای حضور در اعتکاف نخواهند داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در زمان برگزاری مراسم اعتکاف، نیازسنجی و نظرسنجی انجام شود و این کارها در سال‌های بعد مورد نظر قرار بگیرد.

  15 دی 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68436
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام