مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:
عدم برگزاری «نماز جماعت» در بیش از 90 درصد مساجد گلستان

http://golestanema.com/images/1398/04/13/golestanemaa1.jpg

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از عدم برگزاری نماز جماعت در بیش از 90 درصد از مساجد استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، نورالله ولی‌نژاد امروز در این باره اظهار کرد: به دلیل وجود ویروس کرونا «نماز جماعت» در بیش از 90 درصد از مساجد استان گلستان برگزار نمی‌شود.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زینب (س) تصریح کرد: امروز سومین روز از مراسم اعتکاف است که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم اعتکاف در استان گلستان خودداری شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه شهروندان از هرگونه تجمع در شهرها خودداری کنند، ابراز کرد: به منظور ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در استان گلستان برگزاری مراسم‌های عزاداری برای بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب (س) ممنوع شد.
*مکان‌های مذهبی در گلستان ضدعفونی می‌شوند
ولی‌نژاد با بیان اینکه طلاب استان گلستان اعلام آمادگی برای کمک به پرستاران در زمینه ویروس کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در گلستان بسیاری از طلاب استان اعلام آمادگی کردند که با کمک اداره بهداشت آموزش‌های لازم را ببینند و سپس به کمک پرستاران برای مقابله با ویروس کرونا بروند.
وی از ضدعفونی کردن مکان‌های مذهبی در سطح استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: نیروهای بسیج، نیروهای مردمی و هیئت‌های مذهبی در ضدعفونی‌کردن معابر و خیابان‌های شهر در حال کمک‌رسانی هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه نکات بهداشت فردی رعایت شود، اظهار کرد: شهروندان گلستانی با شست‌وشوی مرتب دست‌ها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس منحوس از ماسک و دستکش یکبارمصرف استفاده کنند.

  20 اسفند 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 63299
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام