با هدف توسعه خدمات به تشکل‌های دینی؛
فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان آغاز شد

نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی گلستان از آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل‌های دینی خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حمیدرضا گالشی اظهار کرد: سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان گلستان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل‌های دینی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان گلستان افزود: این سامانه در راستای هم‌افزایی، توسعه و سهولت ارائه خدمات هدفمند به مداحان، ستایشگران اهل‌بیت، شعرای آئینی، هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و هم‌افزایی و همگرایی این عزیزان، برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: فاز اول این سامانه الکترونیک، با ثبت‌نام مداحان و ستایشگران اهل‌بیت در استان آغاز و در مراحل بعدی، سایر مخاطبان و گروه‌های هدف، اضافه خواهند شد.

گالشی ادامه داد: ارائه خدمات بنیاد دِعبل خُزاعی، به جامعه هدف، صرفاً در قالب سامانه تبادل خدمات بیرق، امکان پذیر بوده و مداحان و ستایشگران اهل‌بیت، بعد از ثبت‌نام و اخذ تاییدات کانون مداحان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، در این سامانه، از خدمات متنوع زیارتی و سیاحتی، فروشگاه، مشاوره حقوقی، تسهیلات، خدمات پزشکی و سایر خدمات، بهره‌مند خواهند شد.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی گلستان افزود: مداحان و ستایشگران اهل بیت در استان گلستان، می‌توانند، برای ثبت‌نام به سامانه جامع تبادل خدمات این سابت مراجعه کنند.

  19 دی 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68466
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام