رئیس کمیته ورزش و جوانان دهه فجر گلستان:
اجرای 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر/ افتتاح 10 طرح ورزشی در گلستان

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: در ایام دهه فجر حدود 200 برنامه ورزشی و فرهنگی در همه شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، قاسمعلی برزمینی امروز در نشست خبری  دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام 10 طرح ورزشی با اعتبار 50 میلیارد تومان در شهرهای استان افتتاح و ببهره برداری می شود.

وی افزود: 218 میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای توسعه حوزه ورزش استان مصوب شده است که تا کنون بخشی از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

برزمینی گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفره گرگان که یکی از مهم ترین سالن ها و طرح های حوزه ورزش استان است مبلغ150 میلیارد تومان برای رقع نواقص آن در نظر گرفته شده است.

وی  ادامه داد: حدود 200 میلیون تومان برای ساخت دیواره سنگ نوردی استان در نظر گرفته شده است.

برزمینی گفت: حدود 170 خانه ورزش روستایی تا کنون افتتاح شده است و تا پایان سال نزدیک به 10 خانه ورزش روستایی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

وی گفت: حدود 110 تشکل مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل فعالیت میکنند و امسال در اجرای برنامه های ازدواج و فرزند آوری نیز رتیه نخست کشوری را کسب کرده ایم.

  4 بهمن 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 68587
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام