نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران کشور:
عدالت اجتماعی از شعار های اصلی انقلاب بوده است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران کشور گفت: عدالت اجتماعی از شعارهای اصلی انقلاب بوده است و باید به آن جامه عمل پوشیده شود و مسئولان موظف به برقرای عدالت اجتماعی بین مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری امروز در نشست خبری تاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان ما هیچگاه نباد از اتقاد و جواب دادن به مردم هراش داشته باشند چرا که این حق طبیعی آنان است و منظر از تببین یعنی همان پاسخگو بودن است و به این معنا نیست که بگوییم همه چیز خوب است و باید نقص ها را رقع کنیم.

وی افزود: باید با نگاه عدالتگرایانه ببینیم که در طول این سال ها چه خدماتی از جمله مدرسه، بخش سلامت، وضعیت اب و برق و حتی شهرها و اقتصاد به مردم در کشور ارائه شده و همیشه نباید فقط گلایه مندی کرد و باید در کنار انتقادها به این مساله هم توجه داشته باشیم که چه خدماتی ارائه شده است.

حجه الاسلام شکری افزود: دولت های غربی در طول این سال ها مدام به بهانه های مختلف کشور ا تحریم کردند و مردم را در سختی قرار دارند اما هر زمان مردم و مسئولان با عبور از این مشکلات با صبوری که داشتند نشان دادند که این ترفنر ها  نمیتواند خدشته ای به نظام وارد کنند.

وی ادامه داد: بیایید مقایسه داشته باشیم امروز را با گذشته که کشور با چه کمبودهایی روبرو بود و امروز حتی روستاهای ما از نعمت برق، آب و گاز و دیگر مزایا بهره مند هستند.

حجه الاسلام شکری بیان کرد: کسانی که جز مدیریت اجتماعی به مساله دیگری فکر نمیکنند امروز مدعی  هستند .

وی افزود : حضور امروز رسانه ها در جلسات دهه فجر بسیار پر اهمیت است و انعکاس اخبار دستاوردهای نظام به مردم یکی از راه های مقابله با رسانه های معاند و نشان دادن رقع مشکلات مردم و توجه دولت و مسئولان به آنها است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: احترام به شهدا و خانواده های آنان بسیار اهمیت دارد چرا که تامین امنیت امروز را مدیون شهادت این عزیزان و تنها ماندن خانواده آنان بدون سرپرست است و جانبازان ما نیز امروز با وضعیت های جسمی سخت و بیماری هایی که میگذرانند این امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.

  5 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68593
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام