مدیر کل بنیاد شهید گلستان:
رسانه ها در ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت همواره پیشقدم بوده اند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رسانه ها همواره در ارتقاء فرهنگی ایثار و شهادت حتی از دستگاه های اجرائی چون بنیاد شهید پیش قدم تر بوده اند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اسرافیل وزیری ظهر امروز در نشت خبری تجلیل از فعالان فضای مجازی استان، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به گونه ای شده است بحث روشنگری فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات انقلاب اسلامی هر روز قوی تر از قبل به سمع و نظر مردم می رسد و این در حالی است که در همین احوال بسیاری از شبکه های ماهواره ای و مجازی معاند نظام به دنبال تضعیف این فرهنگ در بین مردم و بخصوص نسل جوان هستند.

وی افزود: چنانچه رسانه های داخلی از جمله فعالان فضای مجازی که طیف گسترده ای از مردم را به خود اختصاص داده اند، در ارائه این فرهنگ کوتاهی کرده و حساب شده عمل نکنند ضربه جبران ناپذیری به نظام و به فرهنگ ایثار و شهادت و شهدا زده می شود.

وزیری گفت: در حال حاضر  رسانه های استان در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از دستگاه های اجرائی چون بنیاد شهید هم جلوتر هستند و چه خوب است تا مدیران استانی و شهرستانی با در اختیار قرار دادن امکانات و تقدیر از این فعالان فضای فرهنگ و شهادت و ایثارگری را در جامعه و بین مردم ارتقاء بیشتری ببخشند.
گفتنی است در این نشست از فعالان فضای مجازی استان تجلیل به عمل آمد.

  10 مهر 1400
بخش : خبرها / ایثاروشهادت
کد خبر: 65023
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام